Odpowiedzi

2009-11-17T16:12:51+01:00
1.
a) r=2
P=πr^2
P=4π
L=2πr
L=4π

b) r=1/3
P=1/9π
L=2/3π

c) r= pier z 5 - [5]
P=25π
L=2[5]π

d) 2π
P=π (2π)^2
P=π^3 + 4
L=4π^2


2.
a) śr- 6 więc r=3
P=9π
L=6π

b) śr-1 więc r=0,5
P=0,25π
L=π

c) [2]-pierwiastek z 2
P=4π
L=[2]π

d) śr=π więc r=1/2π
P=π^3
L=π^2

6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:18:11+01:00
1.Oblicz pola i obwody kół o promieniach:
a)r=2,
Ob=2πr=4π
P=πr²=4π
b)r=jedna trzecia,
Ob=2πr=⅔π
P=πr²=1/9π
c)r=√5
Ob=2πr=2*2√5π=4√5π
P=πr²=5π
d)r=2 π
Ob=2πr=4π²
P=πr²=4π³
2.Oblicz pola i obwody kół o średnicach:
a)2r=6,
r=3
Ob=2πr=6π
P=πr²=9π
b)2r=1,
r=1/2
Ob=2πr=π
P=πr²=1/4π
2r=√2
r=1/2√2
Ob=2πr=√2π
P=πr²=1/2π
2r= 1π.
r=1/2π
Ob=2πr=π²
P=πr²=1/4π³
12 3 12