Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:11:41+01:00
Tu masz o sojuszu z Węgrami:
Po 1933 Węgry, podczas rządów premierów G. Gömbösa i K. Darányiego, stopniowo uzależniały się od hitlerowskich Niemiec. Dzięki ich poparciu premier B. Imrédy dokonał rewizji traktatu z Trianon - 2 listopada 1938 Węgry otrzymały południową część Słowacji oraz zachodnią część Rusi Podkarpackiej (wiedeńskie arbitraże). W lutym 1939 przystąpiły do paktu antykominternowskiego, w marcu 1939 zajęły resztę Rusi Podkarpackiej, osiągając granicę z Polską. W 1941 wzięły udział w inwazji na ZSRR. Podczas II wojny światowej Węgry nie zgodziły się na przemarsz wojsk niemieckich, przyjęły także uchodźców z Polski. 1944-1945 zajęte przez Armię Czerwoną.
2009-11-17T16:19:44+01:00
1 ribetrowmołotow (od nazwisk dwóch premierow rosji i niemiec) czyli pokój rosyjsko niemiceki
niewiem czy ci pomogłem ale to zawsze cos