Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:15:15+01:00
1t=1000kg= 100000dag = 1000000g= 1000000000mg
0,001t=1kg=100dag=1000g=1000000mg
0,0001t=0,01kg=1dag=10g=10000mg
0,00001t=0,001kg=0,1dag=1g=1000mg
2009-11-17T16:15:01+01:00
1t=1000kg=100000dag=1000000g=1000000000mg
0,001=1kg=100dag=1000g=1000000mg
0,00001t=0,01kg=1dag=10g=10000mg
0,000001t=0,001kg=0,1dag=1g=1000mg
2009-11-17T16:16:34+01:00
1000kg100000dag1000000g100000000mg
0.001t100dag1000g100000mg
0,00001t0.01kg10g1000mg
0.000001t0,0000kg0.01dag100mg