Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:25:17+01:00
Kraków: 50 stopni N, 20 stopni E
Radom: 51 stopni 20'N, 21 stopni 10' E
Wrocław: 51 stopni 2'N, 17 stopni E
Łódź: 51 stopni 50' N, 19 stopni 30' E
Londyn: 51 stopni N, 0 stopni
2009-11-17T16:31:00+01:00
- Kraków
Szerokość : 50° 03' północ
Długość : 19° 55' wschód
-Radom
Szer. : 51° 23 połnoc
Dł. : 21° 10′ Wschód
- Londyn
Szerokość : 51° 3' północ
Długość: 0° 1' wschód
-Wrocław
Szer. : 51 07 ' połnoc
dług. : 17 02 ' wschod
- Łódź
Szerokość geograficzna: 51° 49' północ
Długość geograficzna: 19° 28' wschód