Odpowiedzi

2009-11-17T16:15:38+01:00
Artur Boruc to nasz bramkarz.
Mariusz Wlazły to uzdolniony siatkarz.
Ebi Smolarek to znany piłkarz.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:16:04+01:00
Narciarz zjechał z ośnieżonej góry.
Koszykarz celnie trafił piłką do kosza.
Piłkarz z ogromną prędkością zmierzał w kierunku bramki.
4 4 4
2009-11-17T16:18:10+01:00
Sportowiec dostał metrarz by zmierzyc swoje wymiary
Narciarz złamał narte
Koszykarz pojechał na zawody


4 3 4