Odpowiedzi

2009-11-17T19:30:30+01:00
3. Aby ryby żyjące w stawach miały tlen.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:32:32+01:00
1. Ważną rolę w życiu rośliny wodnej zajmuje światło. W Jeziorach woda nie jest zawsze czysta i zatrzymuje światło. Potrzebo go do przeprowadzenia fotosyntezy.

2.Bo woda ma największą gęstość przy temperaturze 4 stopni Celsjusza .

3. Przeręble są potrzebne ponieważ wpuszczają więcej światła i odblokowywują dopływ tlenu.

mam nadzieje, że to poprawnie XD
6 3 6