Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-05-10T21:56:40+02:00
A)3x-15=x-3
3x-x=-3+15
2x=12/:2
x=6

b)2(x-1)-3(x+1)=-8
2x-2-3x-3=-8
2x-3x=-8+2+3
-x=-3/:(-1)
x=3
2009-05-10T21:57:36+02:00
A) 3x - 15 = x - 3
3x - x = -3 + 15
2x = 12
x = 6
b) 2(x - 1) - 3(x + 1) = -8
2x - 2 - 3x - 3 = -8
-x = -8 + 5
-x = -3
x = 3
2009-05-10T21:58:08+02:00
A)
3x-15 =x-3
2x=12
x=6



b)
2x-2 -3x -3 = -8
-x= -3
x= 3