Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:26:19+01:00
-Rozwinięta gospodarka, rolnictwo
-świetnie rozwinieta metalurgia dzięki złożom miedzi, cyny, ołowiu, żelaza
-przełomowy styl budownictwa, Rzymianie opierali się na wiedzy Etrósków
-zadziwiające rzeźby
-rozwinięta flota, bronili w ten sposób morskie szlaki chandlowe przez Grekami

więcej już nie kojarzę...
13 4 13
2009-11-17T16:31:38+01:00
- przeprowadzenie melioracjii gruntów
- wydobywanie rudy metali
- wytwarzanie przedmiotów żelaznych
73 4 73