Odpowiedzi

2009-11-17T16:22:28+01:00
Nie są morzami ponieważ nie mają kontaktu z oceanem lub większym morzem.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:23:58+01:00
Nie są morzami ponieważ nie mają kontaktu z oceanem lub większym morzem, ale mają rozmiary mórz i dlatego są tak nazywane.
6 3 6
2009-11-17T16:35:11+01:00
Morze Martwe jest słone, a Morze kaspijskie nie jest słone ale za to bardzo duże
5 1 5