Odpowiedzi

2009-11-17T16:27:57+01:00
Teatr - miejsce w którym ogląda się spektakle,
opera- to miejsce w którym słucha się arii.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:27:59+01:00
Teatr jest to rodzaj sztuki w której aktor lub kilku aktorów daje na żywo przedstawienie dla zgromadzonej publiczności.
opera jest to budynek przeznaczony do wystawiania w nim przedstawień operowych
operetka jest to utwór sceniczny z dialogami mówionymi zbliżony do opery.
23 4 23
2009-11-17T16:39:24+01:00
Teatr - rodzaj sztuki widowiskowej w której aktorzy lub ich grupa daje przedstawienie na żywo.
Opera-budynek przeznaczony na wystawianie scenicznych widowisk operowych
Operetka -sceniczny utwór muzyczny z dialogami
218 1 218