Odpowiedzi

2009-11-17T16:27:28+01:00
1.(2x-1)(y-3)= 2xy-6x-y+3
2.(x-y)(a-b+9)=xa-xb+9x-ya+yb-9y
2009-11-17T16:27:25+01:00
1.2xy - 6x -y+3
2.xa-xb+9x-ay+by-9y
3.kdo kwadratu t + 8k d.k. - 2kt-16k + 2t+16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:29:54+01:00
1. (2x - 1)(y -3 ) =2xy -6x -y +3
2. (x - y)(a - b +9) =ax - bx +9x -ay +by -9y =(a-b+9)x -(a -b +9)y
3.(K^2 -2K +2)(t + 8) = tK^2 -2tK +2t +8K^2 -16K +16