Odpowiedzi

2009-11-17T16:31:04+01:00
Wykonaj mnożenie, zredaguj wyrazy podobne.
1) (x+√5) (x-√5)=x²-√5x+√5x-5=x²-5
2) (2y-√3) (y+1)=2y²+2y-√3y-√3=2y²+(2-√3)y-√3
3) (a+√2) (a-√3)=a²-√3a+√2a-√6=a²+(-√3+√2)-√6
4) (2√2+k) (√2-k) =4-2√2k+√2k-k²=4-√2k-k²
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:31:41+01:00
1) (x+√5) (x-√5)=x²-√5²=x²-5
2) (2y-√3) (y+1)=2y²+2y-√3y-√3
3) (a+√2) (a-√3)=a²-√3a+√2a-√6
4)(2√2+k) (√2-k)=2√4-2√2k+√2k-k²=4-√2k-k²
1 5 1
2009-11-17T16:35:42+01:00
X^2 - x do potęgi 2 (iks kwadrat)

1) (x+√5) (x-√5) = x^2-5
2) (2y-√3) (y+1) = 2y^2+y(2-√3)-√3
3) (a+√2) (a-√3) = a^2 +a(√2-√3)-√6
4) (2√2+k) (√2-k) = -k^2-k√2+4