Odpowiedzi

2009-11-17T16:32:19+01:00
Królestwo- zwierzęta
typ- strunowce
gromada- ssaki
rząd- parzystokopytne
rodzina- świniowate
rodzaj- sus
gatunek- dzik
2 3 2
2009-11-17T16:32:20+01:00
Królestwo- zwierzęta
typ- strunowce
gromada- ssaki
rząd- parzystokopytne
rodzina- świniowate
rodzaj- sus
gatunek- dzik
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:35:45+01:00
Królestwo- zwierzęta
typ- strunowce
gromada- ssaki
rząd- parzystokopytne
rodzina- świniowate
rodzaj- sus
gatunek- dzik

proszę. ; )
1 5 1