Odpowiedzi

2009-11-17T16:34:28+01:00
Młodzi ludzie, czyli młodzież mają dużo według nich 'poważnych' problemów. Dlatego gdy coś robią a im się to nie udaje tracą wiarę w wszystko, przy czym niestety nawet w Boga. Często z powódu braku czasu przestają się modlic a przy czym po woli przesatja wierzyc ze Bóg istnieje i mimo wszystkiego co sie dzieje, czuwa nad nami.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:35:19+01:00
Takie są powody:
- Bóg nie spełnił życzenia
-Przez to że inni śmieją się z niego bo wierzy w Boga
-przez to że wydaje się że bóg nie chce nas w niebie
2009-11-17T16:37:16+01:00
1.zmuszanie do chodzenie przez dorosłych
2.nauka religii w szkołach
3.rozmowy starszych osób na tematy religijne
4.religijne święta i dni (oprócz niedziel) , w które trzeba chodzić do kościoła
5.myślenie, że to nie prawda (to co jest napisane w biblii)
6.wola zmiany religii
7.wyśmianie przez innych, że się wierzy