Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:38:16+01:00
Liczba ludności wiejskiej wprawdzie jeszcze minimalnie wzrasta, ale przyrost naturalny nie. Najniższym wskaźnikiem urbanizacji charakteryzują się natomiast województwa o dezurbanizacja - kryzys wielkich miast i przenoszenie się ludności do stref wiejskich.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T17:38:42+01:00
Jest to tak zwane zjawisko urbanizacji pozornej -> kiedy ludzie niewyksztalceni przybywaja i osiedajka sie w poblizach miast w poszukiwaniu pracy, jednak jej nie znajduja tworza sie tak zwane dzielnice nedzy;
1 1 1