Odpowiedzi

2009-11-17T16:44:46+01:00
Ona była jak kwiat
Ona była jak ptak
Kochałem się w niej jak w swym sercu
Ona udawała że nie widzi mnie
Ale ja domyślałem się
Że coś widzi we mnie
Rf:
A ja kocham kocham ją
Bardzo kooocham.
A ja bardzo kocham ją
Bardzo kooocham
Ona bardzo podoba mi się
a ja ją bardzo kooocham:D
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:51:57+01:00
Jesienne kwiaty szron pobielił
I wiatr zabrał liście brzóz,
A noc zasnęła w tej pościeli,
Którą jej przyniósł pierwszy mróz.

Stanęła północ oniemiała.
Ruszył korowód białych pni,
Gdy w Twoich oczach się przejrzałam
I z Tobą już witałam świt.

Kto wymyślił naszą miłość? .
Kto ją w środku nocy wyśnił?
Czy to wszystko się zdarzyło?
Czy tak było rzeczywiście?
Kto wymyślił to jezioro
I tej nocy czarny żagiel?
Kto weselną białą korą
Okrył w lesie brzozy nagie? - Kto?
Komu lato się przyśniło
I tych drzew zawrotny taniec?
Kto wymyślił naszą miłość?
Kto wymyślił to kochanie?

Kto wymyślił to jezioro
I tej nocy czarny żagiel?
Kto weselną białą korą
Okrył w lesie brzozy nagie? - Kto?
Komu lato się przyśniło
I tych drzew zawrotny taniec?
Kto wymyślił naszą miłość?
Kto wymyślił to kochanie?
5 4 5
2009-11-17T17:52:05+01:00
Bądź dla mnie ogniem, co mnie ogrzeje
Bądź dla mnie wodą, co gasi pragnienie
Bądź dla mnie wiatrem, co daje siłę
Bądź przy mnie zawsze - dla Ciebie żyję..

Ref:
Kocham tylko Ciebie i tego się nie wstydzę,
jest mi bardzo smutno kiedy Cię nie widzę.
I tylko Tobie powiem jak mi serce bije,
tylko Ciebie kocham i dla Ciebie tylko żyję...

Gdy słońce zajdzie naszej miłości,
zdradliwa fala rozłączy nas,
spójrz na tegą piosenkę,
a ona Ci przypomni,
że kiedyś miłość łączyła nas.

Ref:
Kocham tylko Ciebie i tego się nie wstydzę,
jest mi bardzo smutno kiedy Cię nie widzę.
I tylko Tobie powiem jak mi serce bije,
tylko Ciebie kocham i dla Ciebie tylko żyję...







2 3 2