Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:40:53+01:00
Życzliwy-życzy samych przyjemnych rzeczy,nie jest zazdrosny,chce żeby było dobrze
Wymagajacy-zadaje pytania z obszernej wiedzy,musimy dużo wiedzieć
Sławny-znają go inni ludize,jest dla nich wzorem lub go nie lubią,zrobił coś z czego jest sławny
Nieśmiały-nigdy nie odzywa się pierwszy,nie jest pewnien lub nie umie bronić swojego zdania,woli by ważne rzeczy,nowiny rozmowy przeprowadzali inni ludzie
Złośliwy-nie miły,robi na złość,nie chce abyśmy byli wszęśliwi
Nieufny-nigdy nie wierzy nam na 100%,chce zawsze wszystko sprawdzić,woli mieć pewność
2009-11-17T16:45:35+01:00
Życzliwy: osoba koleżeńska, wielkoduszna, pomaga ludziom w potrzebie

Wymagający: osoba, która gdy kogoś o coś poprosi to ta druga osoba musi to koniecznie zrobić bo inaczej osoba wymagająca wyciągnie konsekwencje z tej sprawy

Sławny: osoba wyróżniająca się z tłumu, każdy ją rozpozna

Niesmialy: osoba skryta w sobie, cicha, unika nowych znajomości

Złosliwy: osoba, która dokucza innym

Nieufny: osoba, która nie wierzy ludziom na słowo

:)
2009-11-17T16:54:27+01:00
Zyczliwy- Jest uprzejmy, wszystkim pomaga i pozycza rózne rzeczy
Wymagający- tzn. ze ktos chce od nas wiecej. Na przykład nauczyciel
Sławny- kazdy go lubi i zna
Niesmiały- wstydzi sie kogoś (czegos) o cos spytac
Złośliwy- robi wszystko innym na złość
Nieufny- nikomu nie wierzy