Proszę odpowiedzieć na poniższe pytania własnymi słowami prosiłabym bardzo
pilne !!!!!szybko!!!
dziękuję//...
1. czy powinny być w salach szkolnych krzyże?
2. czy powinniśmy świętować dzień święta niepodlagłości?
3. czy producenci szczepionek przeciw grypie świńskiej powinni brać za nie odpowiedzialność?
4. czy minister gospodarki powinien zapewnić polsce dywersykację dostaw surowca z niemiec do polski?
5. czy ropa naftowa powinna drożeć na rynkach paliw?
6. czy zasłużyliśmy na to by dostać gaz od rosjii?
7. czy korupcja powinna pozostawać problemem w karajach europejskich?
8. czy gospodarka powinna zyskać 15 mln. zł. i czy jej sprzyja?
9. czy napewno w czwartym kwartale wzrost gospodarczy przyspieszy i czy przyszłoroczny budżet nie jest zagrożony?
10. czy to dobrze że banki zarobiły w tym roku 7 mlid zł.?
11. czy pkp powinno oferować studentom promocyjne ceny>?
bardzo prosze napiszcie mi to !!!
z góry dziękuję!!!@

2

Odpowiedzi

2009-11-17T16:48:23+01:00
1. Moim zdaniem w sali od religi powinny wisieć tylko krzyże
2.Tak, poniewaz jesteśmy patriotami i trzeba jakoś upamiętnić ten dzień
3.Tak, ponieważ daja nam jakąś inicjatywe z której my chcemy skorzystać mając 100% zapewnienie ze sie nei zarazimy a mogłoby tak nie być
5.Nie ponieważ ludzie by jej nei kupywali
6.Tak ponieważ powinniśmy sobei pomagać;]
7.Tak poniewaz niektórzy ludzie sa poprostu bezczelni biorąc łapówkę
8..Tak
10. Tak poniewaz jest to dla nas sygnał że zarabiają pieniądze
11.Tak ponieważ studenci powinni otrzymywać zniżki gdyż są studentami i ludźmi uczącymi się ;P


jakies bzdety ale moze sie przydadzaa;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:52:51+01:00
1. Krzyże powinny byc jak najbardziej ! Poniewarz większość polskich dzieci i młodzierzy jest wierzących.
2. Powinniśmy swiętować ponieważ nie możemy zapominać o naszej Polskiej przeszlości.
3.Oczywiącie że tak bo w ich rekjach spoczywa życie wielu osób.
4Tak to się przyda
5.Nie ponieważ jest kryzys.
6. Tak gaz się przyda.
7. Tak
8. Powinna wszystkie pieniądze się przydajdzą
9. Jest to prawda.
10. Nie za dobrze ponieważ będą jeszcze więcej chcieć
11.tak studenci są w potrzebie


:)