Odpowiedzi

2009-11-17T16:50:13+01:00
Średnica klombu = 8 m (d) 25
promień klombu r = 4m
średnica kolmbu i ściezki = 8m + 2m = 10 m (d)
promień ścieżki i klombu R = 5 m

pole ścieżki i klombu P= πR²
P = 25π
pole klombu p = πr²
p = 16 π

pole ścieżki (ps) to pole klombu i ścieżki odjąc pole kląbu
ps = P - p
ps = 25π - 16π
ps = 9π
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:56:50+01:00
D=8m
r1=4m
r2= 2m=4m=6m
P=πr2*-πr1*
P=π6*-π4*
P=3,14(razy) 36 - 3,14(razy) 16
P=113,04-50,24
P=62,8m*
2009-11-17T17:01:15+01:00
Dane:
r1 =6
r2=4
Wzór: P=πr²
Szukane : p=?
Obliczenia
p1=π *36
p2=π*16
Pc=36π-16 π
Pc=20 π

;))