Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:47:58+01:00
Nie, nie jest prawdziwe.
Na potęgę kraju składa się nie tylko armia, czy kultura i sztuka, ale także ludzie, czy to obywatele, czy politycy. Ponadto zasobność w surowce naturalne, położenie geograficzne itp.
2009-11-17T16:48:54+01:00
Tak, poniewaz dzieki slawnym ludziom ktorzy reprezentuja nasz kraj na arenie miedzynarodowej pokazane jest ze nie jestesmy ubodzy w kulture i rozne dziela sztuki dzieki polskim malarzom pisarzom poetom ale i nie tylko bo np. slawni muzycy kompozytorzy.