Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:48:42+01:00
Zaparkować
postanowił
Zauważyłem
klejnoty
nie
spalony
pytanie
odpowiedzi
był
się
otwarte
chodził
arivved - tego nie wiem
wykazały,
gotowy
  • Igo
  • Rozwiązujący
2009-11-17T16:52:20+01:00
Parked - zaparkował
decided - zdecydował
noticed - zauważył
collected - zebrał
weren't - nie byli
burned - spalił się
asked - spytał
replied - odpowiedział
was - był
appeared - ukazał się
opened - otworzył
walked - szedł
arivved -
showed - był widoczny
finished - skończył







spalił się

odpowiedział


otworzył
szedł
arivved
był widoczny
skończył
2009-11-17T16:53:42+01:00
Zaparkowac parked
postanowił decided
zauważyłem noticed
klejnoty collected
nie weren't
spalony burned
pytanie asked
odpowiedzi replied
był was
się appeared
otwarte opened
chodził walked
wykazały showed
gotowy finished