Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:54:26+01:00
Plik jest jakbym takim danym który właśnie znajduje się w folderze . Folder to katalog plików

graficzne:gif.jpg.jpeg.
filmowe:avi. IFV. MPEG
muzyczne:MIDI. MP3. MPEG3. MID.

takie najbardziej znane
2009-11-17T16:54:36+01:00
Plik to polecenie wierszowe a w folderze przechowujemy pliki
rozszerzenia:
graficzne-.jpg
filmowe-.mp4 .avi .mov
muzyczne-.mp3 .wav
uruchamiające -.exe
2009-11-17T17:12:11+01:00
Folder jest plikiem, tylko że o specjalnej budowie. Zawiera po prostu spis odwołań do innych plików.

Jakie są ich rozszerzenia

graficzne jpg png gif ...
filmowe ogg avi wmv rmvb ...
muzyczne mp3 wma ogg ...

Wykonywalne
w Windows: exe
W Linuksie: out