Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:53:05+01:00
A)Dnia 26.12.2012 o godzinie 10:00, 13:00 i 15:00 będzie casting nowego filmu pt.Anioły i Demony.Serdecznie zapraszamy.Film trwać będzie około 2 godzin na ulicy.Tadeusza 65
b)W dniu 19.11.2009 o godzinie 13:30 w tramwaju o numerze 1 znalazłem dokumenty Pana Zdzisława Kalate.Bardzo proszę o odbiór dokumentów pod adresem ul.Tęczowa 234/3 .Kontakt :
243432432
1 3 1
2009-11-17T16:54:30+01:00
UWAGA!!!! Pan Jan kowalski reżyser filmowy organizuje casting na odtwórców głównych ról -Ani i Karola
Poszukiwani są - chłopiec i dziewczynka w wieku 16-19 o ciekawej osobowości, poczuciu rytmu i talencie aktorskim.
Casting odbędzie się w połowie czerwca. Dokładna data zostanie podana 1 czerwca 2009 roku na stronie internetowej reżysera.


Uwaga ! Znalazłam/em dokumenty w autobusie lini 113 w Łodzi znajdują się tam m.in prawo jazdy dowód osobisty pieniądze ok.300zł. Proszę o kontakt osobisty pod nr telefonu 3333333


niewiem czy pomoge ale proszę; )
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T16:58:58+01:00
To o kastingu:


Dnia 12.12.2009r. o godzinie 10.30 w teatrze w warszawie przy ul. grobla odbedzie sie casting do nowego filmu "czlowiek zagubiony". Casting poprowadza swietni i znani specialisci do spraw fimowych. Zapraszamy wszystkich chetnych uczestnikow z bardzo dobra charyzma, swietnym poczuciem humoru, dobra mimika i potrafiacych sie dobrze bawic.

PILNE!!!!
w autobusie jezdzacym trasa chelm-krasnystaw kursem 12.00 znalazlam komplet dokumentow!!! Posiadam pieniadze, dowod osobisty, karty kredytowe. paszport i inne zapewne drogocenne dla tej osoby rzeczy moj kontakt 3333333333