Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:02:56+01:00
1)=7*(0,04-0,6-2)-3(0,04-1,2+1)=7*(-2,56)-3*(-0,16)=-17,92+0,48=-17,44
2)=-1(-3/5-1/5)-1/5(1+1/5-1)=4/5-1/25=19/25
2009-11-17T17:13:00+01:00
A)=7x²-21x-14-3x²+18x-3=4x²-3x-17
4x²-3x-17=4*(-2/10)²-3*(-2/10)-17=4*4/100+6/10-17=4/25+6/10-17=40/250+150/250-4250/250=-4060/250=-16 60/250
b)=3x²y-xy-x²y+xy²-xy=2x²y-2xy+xy²
2*(-1)²*1/5-2*(-1)*1/5+(-1)*(1/5)²=2/5+2/5-1/25=4/5-1/25=20/25-1/25=19/25