W którym wieku była bitwa pod grunwaldem?
Jest godzina 18.32. Ile minut jeszcze do północy?
Prok 1300 który to wiek?
Ile pełnych tygodni jest w roku?
1 czerwca- który to dzień (cyfra) roku przestępnego?
Jest poniedziałek. Jaki dzien tygodnia wypadnie za 30 dni?
2500 lat temu-który to byłwiek?

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T16:57:35+01:00
Bitwa - 15 wiek
328 min
13 wiek
52
153
środa
4 wiek p.n.e.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:04:59+01:00
W XV wieku
5godz. 28 min.czyli 328min.
XIII wiek
52 tygodnie
153 dzień
środa
V wiek przed naszą erą (V w.p.n.e.)
3 4 3
2009-11-17T17:40:08+01:00
1. W 14.
2. Jeszcze 328 minut do północy.
3. To wiek 12.
4. W roku jest 53 pełnych tygodni.
5. To 153 dzień roku przęstępnego.
6. Za 30 dni będzie środa.
7. To był 25 wiek p.n.e.
1 5 1