Zredaguj ogłoszenie o sprzedaży wybranego towaru (chciałabym , żeby to był dom. Ale jeśli nic nie wymyślicie z domem to też coś innego może być )- opisz go jasno, kompletnie , uczciwie , a jednocześnie zachęcająco.

Tylko , żeby to ogłoszenie nie było bardzo krótki . Z Góry dzięęki .
22 pkt za najlepszą odpowiedz :] .

2

Odpowiedzi

2009-11-17T17:03:59+01:00
Sprzedam dom jednorodzinny dwu piętrowy.W nim znajdują się cztery duże, pięknie oświetlone pokoje. Na parterze jest kuchnia z jadalnią, łazienka i duży salon z wyjściem na taras.Na piętrze są się duże sypialnie, każda posiada osobny balkon. Położony w ciekawym otoczeniu blisko lasu idealny do wypoczynku z dala do miejskiego zgiełku.
22 2 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:07:50+01:00
OGŁOSZENIE
Sprzedam dom - duży, jasny. Ma 6 pokoi, 2 łazienki, garderobę, spiżarnię, piwnicę, kuchnię, salon, jadalnię. Ma dwa piętra. Ogrodzony, ułożona kostka. Z wyposażeniem. Za domem garaż z szopą. Przed domem jest ogród średniej wielkości. Z dwóch stron koło domu (za ogrodzeniem) rośnie las mieszany. Dom jest położony we wsi - czystej i zadbanej. Wieś nosi nazwę Puszczyki, jest koło Rzeszowa.
Kosztuje jedynie 45 000 zł. Proszę dzwonić na numer 0660628100. Z góry dziękuję!
11 4 11