Przetłumacz na niemiecki !!!!!
NIE ZE SŁOWNIKÓW INTERNETOWYCH !!


Moja najbliższa rodzina składa się z 4 osób. Ja, mój brat Remik, mama Anna i tato Rafał. Ja nazywam się Magda i mam 13 lat. Uwielbiam tańczyć i śpiewać. Chodzę do I klasy gimnazjum nr. II w Strzegomiu. Mój brat Remik ma 11 lat. Chodzi do szkoły podstawowej w Kostrzy. Lubi grać w piłkę i jeździć rowerem. Mama pochodzi z Kostrzy. Jej hobby jest czytanie. Pracuje w szkole. Mój tato pochodzi z Bolkowic. Lubi oglądać mecze i grać w piłkę z bratem. Rodzice mojej mamy to dziadek Janek i babcia Krysia. Zaś rodzice mojego taty to dziadek Leszek i babcia Grażyna. Dziećmi Janusza i Krystyny są także ciocia Danuta i wujek Dariusz. Wujek mieszka w Kostrzy, a ciocia w Krakowie. Babcia Krysia i dziadek Janek mieszkają w Kostrzy. Są emerytami. Lubią spędzać ze sobą czas. Dziećmi Leszka i Grażyny są też ciocia Agnieszka i wujek Dariusz. Oboje mieszkają w Anglii. Dziadek Leszek i babcia Grażyna mieszkają w Bolkowicach. W tym przypadku babcia jest emerytką, a dziadek pracuje. Lubią spędzać czas z rodziną oraz jeździć na rowerach. Mam także psa, który wabi się Jackie. Jest mały, beżowy i bardzo słodki.

BARDZO PILNE. ZA 30 MIN. MUSZĘ TO MIEĆ !!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-11-17T17:08:30+01:00
Mein nächstgelegenen Familie besteht aus 4 Leute. Ich und men bruder Remik,mutter Anna und Vater Rafał. Ich heiBe Magda und ich bin 13 Jahre alt.Ich mag tanzen und singen.Ich gehe ins erste Klasse Gimnasium nr.II w Strzegomiu. Mein Bruder Remik ist 11 Jahre alt.Er geht in Grundschule in Kostrzyca.Er mag FuBball spielen und rad fahren.Mutter kommt aus Kostrzyca.Ihre hobby ist lesen.Sie arbeitet in Schule.Mein Vater kommt aus Bolkowice.Er mag MECZE (*niewiem jak jest) sehen und Ball spielen mit mein bruder.Eltern meine Mutter das Opa Janek und Oma Krysia.Der Eltern mein Vater das Opa Leszek und Oma Grażyna.Die Kinder Janusza und Krystyny sind tante Danuta und onkel Dariusz..
wiem tylko tyle ale niewiem czy jest dobrze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:17:55+01:00
Meine unmittelbare Familie besteht aus 4 Personen. Ich, mein Bruder, Rummy, meine Mutter Anna und Vater Raphael. Mein Name ist Magda und ich bin 13 Jahre alt. Ich liebe zu tanzen und zu singen. Ich gehe zur Schule und Klassen-Nr. II Strzegom. Mein Bruder ist 11 Jahre alt Rummy. Als einer Grundschule in Kostrzy. Er liebt es, Ball spielen und Fahrrad fahren. Meine Mutter kommt aus Kostrzy. Ihr Hobby ist das Lesen. Er arbeitet in der Schule. Mein Vater kommt aus Bolkowice. Er liebt es, Sportuhr und Fußball spielen mit seinem Bruder. Die Eltern meiner Mutter sind Jim und Großmutter, Großvater, Krysia. Und die Eltern meines Vaters sind Opa und Oma Leszek Grazyna. Janusz Kinder und Krystyna sind auch meine Tante und Onkel, Danuta Darius. Mein Onkel wohnt in Kostrzy und Tante in Krakau. Krysia Großmutter und Großvater leben in Kostrzy Janek. Befinden sich im Ruhestand. Liebe auf Zeit miteinander verbringen. Leszek und Grazyna Kinder sind auch meine Tante und Onkel, Agnes Darius. Beide leben in England. Leszek Großvater und Großmutter leben in Bolkowicach Grazyna. In diesem Fall ist die Großmutter eines Rentners, und sein Großvater arbeitete. Sie lieben es, Zeit mit Familie und Radfahren zu verbringen. Ich habe auch einen Hund, der bis Jackie anzieht. Ist klein, beige, und sehr süß.