Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:02:47+01:00
500*3przez100=15
500-15=485
485*20przez100=9700/100=97
485-97=388
6 3 6
2009-11-17T17:03:30+01:00
500-100%
x-97%
100x=500*97
100x=48500/:100
x=485-cena po obniżce o 3%

485-100%
x-80%
100x=485*80
100x=38800/:100
x=388-cena po kolejnej obniżce
4 4 4
2009-11-17T17:22:10+01:00
Materiał-500zl
3%z 500=15zl
500-15=485zl
20%z 485zl=97zl
485zl-97zl=388zl
Material po dwoch obnizkach kosztowal 388zl.
1 5 1