Odpowiedzi

2009-11-17T17:03:01+01:00
CZyli wychowywani byli tylko po przez ćwiczenia mało jedli mało spali .Byli ubrani tylko w takie spudniczki czy coś ponieważ musieli sie przystosowac do zimna spali również na dworze bez okrycia.Natomiast dziewczyny zostawały w domu i uczyła sie tak jak w szkole ;)
CO DO POPRZEDNIEJ ODPOWIEDZI TO JEST SKOPIOWANA Z WIKIPEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:04:04+01:00
Nazwa wychowania w sparcie w wieku 7 lat uczęszczało dziecko do szkoły walk i przetrwania.Uczyli się tam wielu styli walk obrony, radzenia sobie w esktremalnych warunkach, w zimnie lub w ciemnosciach.Było to straszene wychowanie przez sparta.Do 60 lat pełnił służbę.
1 5 1