Przetłumaczenie Błagam :


hier begann 1993 auch ihr Untergang.Seit der Eroffnung im April 1999 steigen Millionen Besucher in die Reichstagskuppel.


Nicht politischer Couleur,sondern den markischen Klinkern verdankt das 1861-69 erbaute Gebaude seinen Namen.Hier befindet sich der Sitz des Ragierenden Burgemeisters von Berlin.Der Neptunbrunnen vor dem Rathaus gilt als einer der schonsten Berlins.Er erstand 1888 und war ein Geschenk der Stadt an den letzten Kaiser.Vorher hatte der Brunnen seinen Platz vor dem alten Stadtschloss.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:05:46+01:00
Rozpoczęto tu w 1993 r., to Untergang.Seit na otwarcie w kwietniu 1999 r. wzrost milion odwiedzających w kopułę Reichstagu.
Nie przekonania polityczne, ale Markisz murowany budynek został zbudowany w 1861/69 zawdzięcza Namen.Hier znajduje się siedziba burmistrza z Ragierenden Berlin.The Fontanna Neptuna przed City Hall jest uważana za jedną z najpiękniejszych Berlins.Er kupił w 1888 roku i była darem od miasta w zeszłym Kaiser.Vorher fontanna miała swoje miejsce w przedniej części zamku miasta.
2009-11-17T17:09:53+01:00
Rozpoczęto tu w 1993 r., to Untergang.Seit na otwarcie w kwietniu 1999 r. wzrost milion odwiedzających w kopułę Reichstagu.


Nie przekonania polityczne, ale Markisz murowany budynek został zbudowany w 1861/69 zawdzięcza Namen.Hier znajduje się siedziba burmistrza z Ragierenden Berlin.The Fontanna Neptuna przed City Hall jest uważana za jedną z najpiękniejszych Berlins.Er kupił w 1888 roku i była darem od miasta w zeszłym Kaiser.Vorher fontanna miała swoje miejsce w przedniej części zamku miasta.
2009-11-17T17:16:46+01:00
Rozpoczęto tu w 1993 r., to Untergang.Seit na otwarcie w kwietniu 1999 r. wzrost milion odwiedzających w kopułę Reichstagu.
Nie przekonania polityczne, ale Markisz murowany budynek został zbudowany w 1861/69 zawdzięcza Namen.Hier znajduje się siedziba burmistrza z Ragierenden Berlin.The Fontanna Neptuna przed City Hall jest uważana za jedną z najpiękniejszych Berlins.Er kupił w 1888 roku i była darem od miasta w zeszłym Kaiser.Vorher fontanna miała swoje miejsce w przedniej części zamku miasta.

Mam nadzieje ze pomogłam :]