Odpowiedzi

2009-11-17T17:47:40+01:00
Słowa te rozumiem , że każdy człowiek może nawrócić się do boga a on go z miłośćą przyjmnie.
5 2 5
2009-11-17T17:51:11+01:00
Przyczynia się to do naszej wiary, gdy coś jest z nami nie tak, czegoś potrzebujemy, najczęściej zwracamy się z tym do Boga. Jest tak ponieważ tacy są już ludzie, chcemy wiele od Boga, ale zanim zwrócimy się do niego, pomyślmy co dobrego my dla niego zrobiliśmy. On też oczekuje czegoś od nas.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:23:51+01:00
Oznacza to :
Człowiek zawsze powinien być otwarty dla Boga ponieważ Pan Bóg umarł za nasze grzech i człowiek powinien być mu za to wdzięczny.
przez co rozumiemy znaczenie otwarty dla boga
6 4 6