Muszę napisać na język niemiecki jak spędzałam urodziny , kiedy , z kim , przygotowania do urodzin.

najważniejsze że mam urodziny 16 sierpnia.



nie lubię niemieckiego i go nie rozumiem , to zadanie jest pilnie potrzebne.

poproszę o napisanie tego i przetłumaczenie co oznacza : )

z góry dziękuję : )
za rozwiązanie daję sporo punktów : )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T10:36:02+01:00
Am August feierte ich meinen Geburstag. - W sierpniu świętowałam swoje urodziny.
Ich habe meine Freunde aus der Schule eingeladen. - zaprosiłam na nie swoich przyjaciół ze szkoły.
Ich bereitete ein Hauptgericht vor. - przygotowałam danie główne.
Das war eune große Pizza und eine paar Salate. - była duża pizza i kilka sałatek.
Dazu musste ich auch kalte Getränke besorgen. - musiałam także załatwić jakieś napoje.
Kaufte viele Flaschen Cola und Fanta - kupiłam kilka butelek coli i fanty.
Ich bereitete auch Eis und Früchten vor. - przygotowałam również lody z owocami
Kamen die ersten Gäste. - przyszli pierwsi goście.
Die Gäste gratulierten mit zum Geburstag und schenkten viele Blumen und Geschenke. - Goście złożyli mi życzenia i podarowali dużo kwiatów i prezentów.
Es war sehr lustig. - Było bardzo wesoło.
Wir lachten, sangen und sprechen bei guter Musik - śmialiśmy się śpiewaliśmy rozmawialiśmy przy dobrej muzyce.
2 5 2
2009-11-18T11:50:44+01:00
Obchodzę urodziny szesnastego sierpnia.
Przygotowywałam się do nich siedem dni.
Pomagała mi w tym koleżanka Ania.
Urodziny odbyły się na mojej działce, która znajduje się nad morzem.
Zaprosiłam dwanaście osób, w tym ośmiu chłopaków i reszta dziewczyn.
Urodziny trwały od dziewiątej rano do 15.
Najpierw wszyscy poszli się pochlapać w wodzie. potem zasiedlismy do mojego różowego stołu i wszyscy zaśpiewali mi sto lat.
Na końcu zrobiliśmy ognisko. Było bardzo super.


Feier des sechzehnten Geburtstag im August. ich für sie bereitet sieben Tage. Sie half mir, mit dieser Freundin Anja. 's Geburtstag war auf dem Grundstück, die vom Meer entfernt gehalten wird. Ich lud zwölf Personen, darunter acht Jungen und dem Rest der Mädchen. "s Birthday dauerte von neun Uhr morgens zu 15 Erstens gingen sie alle im Wasser pochlapać. Dann setzten wir uns zu meinem rosa Tisch, und jeder sang mir hundert Jahren. Am Ende haben wir ein Feuer. Es war sehr cool.
2 5 2