Napisać czy to prawda czy fałsz:)
- na tereni jednego siedliska nie moga znajdowac sie nisze ekologiczne trzech gatunkow zwierzat.
- odmienne wymagania gatunkow zwierzta powoduja , iz moga one zajmowac rozne siedliska.
- dwa blisko spokrewnione gatunki zwierzat moga zajmowac jedno siedlisko, ale inne nisze ekologiczne.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:20:27+01:00
2009-11-17T17:42:49+01:00