Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T17:28:12+01:00
Reakcje egzoenergetyczne- reakcje chemiczne przebiegające z wydzieleniem energi, np.: energia wydzielana na sposób ciepła: spalanie siarki i węgla ; energia wydzielana na sposób ciepła i światła: spalanie magnezu

Reakcje endoenergetyczne- reakcje chemiczne, do których przebiegu konieczne jest stałe doprowadzenie energii, np.: stałe dodawanie energii na sposób ciepła: rozkład tlenku rtęci (II) ; Reakcja elektrolizy chlorku miedzi II
2009-11-17T18:00:59+01:00
Egzo...=palace sie ognisko,spalenie sie swiecy
endo...=pieczenie ciasta,pieczenie ciasteklun bulek.....;)