Odpowiedzi

2009-11-17T17:16:39+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:29:20+01:00
A)(-18,1)+(13,8)=-4,3
b)18,1+(-13,8)=18,1-13,8=4,3
c)(-6/8)-71/8-149/24-27/24=-77/8-176/24=-231/24-176/24=407/24=16i23/24
d)-14,5-7,1+8,2-6,3=-21,6+8,2-6,3=-13,4-6,3=-19,7
e)(-0,6)+2,375-7,625-0,5+0=1,775-7,625-0,5=-5,85-0,5=-6,35
f)20-16 3/10+4 1/3 -18 2/3=20-16 9/30+4 10/30-18 20/30=19 30/30-16 9/30 +4 10/30-18 20/30=3 21/30+4 10/30-18 20/30=7 31/30-18 20/30= -11 11/30