Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:20:10+01:00
Krzysztof Kolumb-odkryl nowy lad ameryke-1492r.
vasco da gama-odkryl droge morska do indii-1472r.
ferdynand magellan-oplynal swiat udowandiajac ze ziemia jest kula
2009-11-17T17:26:02+01:00
Krzysztof Kolumb-po dwumiesięcznej podróży 12 października 1492roku jego wyprawa dotarła do lądu była to jedna z wysp Ameryki środkowej.

Vasco da Gama-w latach 1497-1499 opłynął wybrzeżą Afryki. A w 1498 jako pierwszy odnalazł drogę morską do Indi.

Ferdynand Magellan-był pierwszym człowiekiem który dopłynął do Azji drogą zachodnią.Zeglując wzdłuż wybrzeży odkrył cieśninę która została nazwana jego imieniem-łącz ocean atlantycki ze spokojnym.
2009-11-17T17:28:00+01:00
1497-1498-Vasco da Gama Odkryta drogę morską do Indii.-Portugalia
1492-Kszysztof Kolumb odkrywa Ameryke(Hauiti i Kuba)-Hiszpania
1519-1522-Ferdynadr Magellan optyła kule Ziemską(sam jedak nie dopływa,ponieważ ginie w zamieszkach z tubylcami na Filipinach)-Hiszpania