Zad1
z czym kojarzy ci sie wspólnota 6 diagramów
zad2
wypisz znane ci osoby przez ktore chrystus dzialal w naszym narodzi
zad3 z czym kojarzy ci sie wiara 6 diagramow
zad4 izaak jest figurka jezusa uzupelnij tabele
izaak umiłowany przez.........
niesie.......
gora....
posluszenstwo az do smierci uratowanie przez aniloa
jezus
..............niebieskiego ojca
niesie.......krzyza
...........kalwaria
posluszny.........
powstaje......
zad 5 zapisz co oznaczaja slowa jezusa MT 16,24
zad6uzupelnij tabele i dokoncz zdanie
woda ze skaly łaska boza
bog przez mojzesza .........
dal izraelitom wode ze skaly aby mogli zyc wedrowac do ziemi obiecenej ....
manna eucharystia
byla pokarmem izraelitow w drodze do ziemi obicenej ..........
jozue jezus
wprowadzi do ziemi obiecenej ..............
pliss napiszcie to uznam za naj lepsze :))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zad 6 wybierz jeden z przeczytanych fragmentow pisma swietego starego testamenty i napisz swoja relacje z tego wydarzenia

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • gumi
  • Początkujący
2009-11-18T11:29:00+01:00
Jan Paweł II, ks.Popiełuszko,bł.Karolina Kózka,
1 3 1
2009-11-18T17:27:34+01:00
Zad1
wspólnota może być np
-wspólnota rodziny
-wspólnota Kościoła
-wspólnota wiernych
-wspólnota chrześcijan
-wspólnota klasa
-wspólnota ludzi cierpiących
Zad2
-papież
-ksiądz
-biskupi
-katecheci
zad3
wiara-ufać,kochać,miłować,czcić
1 5 1