Odpowiedzi

2009-11-17T17:21:50+01:00
Dodała się samogłoska '' i ''
2 1 2
2009-11-17T17:24:39+01:00
Zmiany w wyrazach spowodowała miękkość litery "i"
np. (zapis graficzny wyrazów): b'-a-d-a; k-a-s'-a; p'-a-s-e-k; m'-a-r-a; p'-o-r-ę; c'-a-ł-o.
(' - oznacza zmiękczenie poprzez samogłoskę "i" spógłosek bezdxwięcznych)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:24:59+01:00
Biada- bada bi - b
kasia - kasa si - s
piasek - pasek pi - p
mara - miara m - mi
piore - porę pi - p
cialo - calo ci - c

Zmiane znaczenia tych wyrazow spowodowalo zmiekczenie go prze " i "

nie wiem dokladnie czy to o to chodzilo ale mam nadzieje ze pomoglam :)
10 3 10