Odpowiedzi

2009-11-17T17:24:42+01:00
Noblesse oblige - szlachectwo zobowiązuje (do szlachetnego postępowania); po raz pierwszy użyte przez księcia de Lévis (1764–1830). :D
1 5 1
2009-11-17T17:25:46+01:00
SZLACHECTWO ZOBOWIĄZUJE i wiem tylko że jest taki film
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:26:12+01:00
Noblesse oblige -francuski zwrot. Po polsku: szlachectwo zobowiązuje. I pasuje jak ulał do sytuacji przedsiębiorstwa, którego marka w świadomości Polaków funkcjonuje jako określenie produktu premium z najwyższej półki soków i napojów. Taka marka to skarb, ale też zobowiązanie...


prosze.
1 1 1