Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:37:00+01:00
Deltowate to:
-Nil,-Wisła,-Ganges,-Niger
lejkowate:
-Jangcy, -amazonka, -parana, - kongo, -Garonna
2 3 2
2009-11-17T17:48:10+01:00
Ujście lejkowe : Garonna, Jangcy, Parana, Kongo


ujście deltowe : Wisła, Nil, Niger, Ganges, Amazonka
2 3 2
2009-11-17T18:18:28+01:00
1.Amazonka - deltowe
2.Ganges - deltowe
3.Niger - deltowe
4.Nil - deltowe
5.Wisła - deltowe
6.Garona - lejkowe
7.Jangcy - lejkowe
8.Parana - lejkowe
9.Kongo - lejkowe
5 4 5