Odpowiedzi

2009-11-17T17:29:43+01:00
Gracy wygrali z persami i ile sił w nogach biegli powiadomic resztę o wygranej i przebiegli co grecy ze 42 km poczym zmarł taki jeden co biegł ale nie wiem jak sie zwał i to został o nazwane maratonem. od maratonu który był w grecji xD
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:30:54+01:00
Wikipedia
wpisz bieg maratoński i zakładka pochedzenie nazwy
4 3 4
2009-11-17T17:52:25+01:00
Bitwa pod maratonem 490rok pne bitwa stoczona 42 km od aten byl to teren plaski wiec persowie mogli wygrac lecz miltiades zaskoczyly ich i grrecy przebiegli bardzo szytbko tak aby lucznicy z persji nie mieli szasn na zabicie ;)
14 2 14