Rok przestępny przypada co cztery lata i wyraża się liczbą podzieloną przez 4,nie jest to jednak ostatni rok wieku,z wyjątkiem takich,które są podzielone prze 400.Podaj dokładną datę(dzień,miesiąc)wystawienia Krakowskich i Górali,skoro stało się to w 60 dniu roku 1794.Odpowiedź uzasadnij

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:31:48+01:00
Styczeń ma 31 dni , jeśli 60 dni to 60-31=29 a jest to rok nieprzestępny to 1 marzec 1794rok
2 3 2
2009-11-17T17:35:48+01:00
Styczeń ma 31 dni , jeśli 60 dni to 60-31=29 a jest to rok nieprzestępny to 1 marzec 1794rok