Odpowiedzi

2009-11-17T17:38:42+01:00
Odpowiedzialność:

1. Pilnować czegoś cennego lub brata siostry kuzyna kuzynki itp.
2. To też wydawanie kasy aby nie wywalić wszystkiego bezmyślnie.
3. Np biblioteka musisz oddawac ksiązki na czas.
4. Heh jak masz jakąś zabawe to wracasz o wczesnej porze a nie idziesz na zabawe o 18:00 a wracasz 6:00 rano
2009-11-17T17:44:36+01:00
Odpowiedzialność ( prawo ) obowiązek ponoszenia przewidzianych przez przepisy prawne konsekwencji zachowania się własnego lub innych osób. Jeżeli niespełniamy pewnych czynów czujemy się z tym źle i mamy poczucie winy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:30:29+01:00
Jest to odpowiadanie za swoje lub cudze czyny,pociąga za sobą sankcje moralne w postaci: wyrzutów sumienia, poczucia winy, wstydu.Każdy jest jest za coś odpowiedzialny lub ktoś za nas.Jest to ponoszenie win i konsekwencji za nas lub innego człowieka za którego odpowiadamy.To pojęcie najczęściej łączy się z wynagrodzeniem wyrządzonej komuś przykrości lub straty.Ogólnie rzecz biorąc jest to przyjęcie na siebie obowiązku zadbania o kogoś lub o coś.