Znajdż iloczyn trzech kolejnych liczb całkowitych nieparzystych , z których najmniejsza to -9

Oblicz iloczyn czterech kolejnych liczb całkowitych parzystych z których najmniejsza jest liczba-2

Oblicz iloczyn czterech liczb całkowitych z których każda następna liczba jest o 3 większa od poprzedniej a największa z nich jest liczba 6

2

Odpowiedzi

2009-11-17T17:37:30+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:41:08+01:00
Znajdż iloczyn trzech kolejnych liczb całkowitych nieparzystych , z których najmniejsza to -9

-9
-9+2=-7
-7+2=-5
-9*(-7)*(-5)=-315

Oblicz iloczyn czterech kolejnych liczb całkowitych parzystych z których najmniejsza jest liczba-2
-2
-2+2=0
0+2=2
2+2=4
wynik 0, ponieważ jeden z czynników to 0

Oblicz iloczyn czterech liczb całkowitych z których każda następna liczba jest o 3 większa od poprzedniej a największa z nich jest liczba 6
6
6-3=3
3-3=0
0-3=-3
wynik to 0, poniewaz jeden z czynników to 0
23 2 23