Odpowiedzi

2009-11-17T17:42:01+01:00
Liczba jest podzielna przez 3 gdy suma jej cyfr jest podzielna przez 3

a.1900-
1+9+0+0=10 -nie
b.1930-
1+9+3+0=13 -nie
c.1933-
1+9+3+3=16 - nie
d.1929-
1+9+2+9=21 - tak
jest to rok 1929
:*
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:41:49+01:00
A.1900/3=633(3)
b.1930/3=643(3)
c.1933/3=644(3)
d.1929/3=643

a jeszcze inaczej;

a.1+9+0+0=10/3=3.(3)
b.1+9+3+0=4.(3)
c.1+9+3+3=5.(3)
d.1+9+2+9=21/3=7

na pewno!
1 5 1
2009-11-17T18:10:25+01:00