Odpowiedzi

2009-11-17T17:52:55+01:00
Podzwrotnikowy kontynentalny suchy temperatura i opady zależne są od wysokości nad poziomem morza lata ciepłe lub gorące, zimy chłodne lub łagodne
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:54:57+01:00
Klimat Palestyny

podzwrotnikowy - Równina Nadmorska
umiarkowany - Przedjordanie i Zajordanie
zwrotnikowy - Dolina Jordanu

W Izraelu wyróżnia się 2 pory roku:

Suchą – lato
Deszczową – zima

2 5 2