Zad.1 Uzupełnij:
Skala 1:200
Odległośc na mapie: Odległośc w terenie:
1cm
7cm
1mm
9mm
4,3cm

Skala 1:500 000
Odległość na mapie: Odległość w terenie:
1cm
5cm
1mm
2,7cm
0,6m

Skala 1:1000 000
Odległość na mapie:
1cm
6,2cm
16cm
1mm
17mm

3

Odpowiedzi

2009-11-17T17:45:14+01:00
1:200
1 cm to 0.02km w terenie
7cm to 0.07km
1mm to 0.001km
9mm to 0.009km
4,3cm to 0.043km

1:500 000
1cm-5km
5cm-25km
1mm-?
2.7cm-13.5km
o.6=60cm-300km

1:1 000 000
1cm-10km
6.2cm-62km
16cm-160km
1mm-?
17mm-1.7cm-17km
2009-11-17T17:46:29+01:00
Skala 1:200
1 cm*200=200cm=2m
14 00cm=14m
0,1*200=20cm=0,2 m
0,9*200=1 80cm=1,8 m
4,3*200=86 00cm=86 m
Myśle że zrozumiałeś/łaś
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:57:51+01:00
1;200
1cm-200cm
7cm-200*7=1400cm
1mm-0,1*200cm=20m
9mm-0.9*200=180m
4,3cm-4,3*200=860
Skala 1:500 000
1cm-500000m=500km
5cm-5*500000=2500000m=2500km
1mm=0,1*500000=50000m=50km
2,7cm=2,7*500000=1350000cm=1350km
0,6m=60cm*500000=30000000cm=30000km

Skala 1:1000 000
1cm-1000000=1000km
6,2cm-6,2*1000000=6200000=6200km
16cm-16*1000000=16000000m=16000km
1mm=0,1*1000000=100000m=100km
17mm=1,7cm*1000000=1700000m=1700km