Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:45:11+01:00
Kochać calym soba
nie traktowac osoby jakbysmy sami nie chcieli byc traktowani
druga osoba jest dla nas calym swiatem, ale szanujemy jego niezaleznosc i dajemy czasem czas dla siebie
szanowac czyjas wolnosc
tolerowac wady i kochac za zalety
sprawiac za kazdym razem jak to mozliwe duzo przyjemnosci
walczyc ze swoimi wadami
jak najczesciej przytukac sie i mowic kocham :)
byc odpowiedzialnym za 2-go czlowieka
starac sie by ktos czul sie z nami swobodnie i bezpiecznie
dzielic smutkami, razem smiac sie :)
2009-11-17T17:45:32+01:00
Jesli w pierwszej osobie to:
musze byc
mila dla wszystkich dookola mnie ludzi
tryskac energia
kochac przyrode zwierzete
nie byc kochliwa
musze pokazac ze zalezy mi na moim wybranku
musze pokazac sie od jak najlepszej strony (a wlasciwie moj charakter)
musze chociaz troszke \zblizyc sie do idealu mojego "lubego"

wiecej pomyslow nie mam xD pozdro :*