Odpowiedzi

2009-11-17T17:52:31+01:00
Data17.11.2009
Drodzy Rodzice!
Z przykrością informuję Was że nadeszła pandemia grypy.
Pilnujcie się żeby nie zachorować, gdy to się stanie proszę a byście zostali w domu gdyż możecie zarazić innych.
Proszę żebyście uważali na swoje dzieci gdyż to one najczęściej chorują. Bierzcie dużo witamin, To zmniejsza ryzyko zachorowania.
Z poważanie XXXX
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:54:28+01:00
Drodzy rodzice ! miejscowosc,data

Od pewnego czasu w naszej szkole panuje grypa.To bardzo powazna choroba .Już ponad 70% uczniów choruje.Nie mozna pozostać obojętnym na tak gwałtowną liczbe zachorowań.
Prosimy Was abyscie kazali dziecku myć ręce po każdym posiłku i po wyjsciu z toalety.Przekazali też że nie powinni jesc jednej kanapki i pić z jednej butelki.Dzieci powinny ubierać się ciepło stosownie do pogdy, a w razie kataru,gorączki lub bólu głowy nie przychodzić do szkoły.
Mamy nadzieję że zastosujecie się państwo do naszych poleceń. Naszym celem jest przede wszystkim zdrowie dzieci i zapobiegnięcu dalszemu rozwojowi pandemii gryby.

Dyrektor szkoły
2 5 2