Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:50:20+01:00
Jesli w jaki kolwiek sposob znam tresc biblii <a raczej na pewno tak> to moge byc prorokiem Bozych zamiarow tak:
-czynic podobnie jak jezus
-namawiac na chodzenie do kosciola oraz lekcje religii
-pokazac ze szanuje boga ,ze go kocham i jestem mu oddana
- czynic tak,aby pomagac innym ludziom
-pokazyw\ac ,iz jestem mu wierna i jemu ufam

tylko tyle wymyslilam ;] mam nadzieje,ze pomoge ;]]
2 3 2
2009-11-17T20:41:58+01:00
Myślę że mogę być "prorokiem" Bożych zamiarów względem rówieśników przez bycie dla nich przykładem prawdziwego katolika wypełniającego wolę Bożą. Przez częste uczestnictwo we Mszy Św., rozważanie Pisma Świętego, niesienie drugiemu człowiekowi pomocy, przestrzeganie Bożych przykazań i przez całkowite zaufanie i powierzenie się Bogu.
3 3 3